Milyen szöveget írjunk, ha gyorsan akarunk eladni egy lakást?

Azok, akik már hónapok óta próbálják ingatlanjukat eladni, tudják, hogy néhány helyen az országban nem ez a legegyszerűbb feladat. Ha nem a fővárosban van, nem megyeszékhelyen, vagy nem olyan városban ahol egyetem vagy főiskola van a közelben, akkor nem egyszerű a helyzet. Minden egyes vevőért meg kell küzdenünk.

Amikor a hirdetés szövegezésén gondolkodunk, akkor bizony nem szabad fukarkodni a szavakkal, de túlságosan bő lére sem kell ereszteni mondandónkat, mert mindenki a kulcsinformációkat keresi, ha ingatlant szeretne vásárolni. Hasznos sorban kell leírni mindent az ingatlanról, szisztematikusan.  A hirdetési felületeken számtalan adatot ki lehet előre tölteni, itt semmit sem érdemes kihagyni. Ha feltüntettük, hogy kétszobás a lakás, akkor a leírásban legyen benne mind a kettőnek a mérete. Ha bejelöltük a fűtésre utaló résznél, hogy egyéb, akkor a hirdetés szövegében mindenképpen térjünk ki arra, hogy pontosan milyen fűtés van az adott ingatlanban. Ezután folytassuk például a társasház jellemzésével. Minden esetben ejtsünk pár szót a környékről. Ha van nagyobb bevásárlóközpont, óvoda vagy iskola a közelben, azt mindenképpen említsük meg, előnyös lehet a keresők szempontjából. Térjünk ki a közlekedésre autóval és tömegközlekedés lehetőségeire egyaránt. Mindig legyen őszinte és sok adatot tartalmazó a hirdetésünk, ha tényleg értékesíteni szeretnénk, nem segíti az eladást, ha nem valós információval próbáljuk odacsalni az érdeklődőket.

Hasznos lehet, ha saját hirdetésünk megírása előtt tájékozódunk kicsit más, hasonló hirdetésekről és az ingatlanos szakkifejezéseket is átnézzük.

Van pár dolog, amit viszont nem kell beleírni a hirdetésbe, mégis egyre gyakrabban látni. Mindenki unja már egy kicsit, amikor a hirdetésben azt olvashatja, hogy „vállalkozásra is alkalmas”. Milyen vállalkozásra pontosan? Szinte minden ingatlan alkalmas lehet valamilyen vállalkozásra, hiszen vállalkozás nagyon sokféle van. Tehát ez egy teljesen felesleges információ és csak a helyet foglalja a hirdetésben. Nem kell a hirdetést fellengzős lehetőségekkel teletűzdelni, mert mindenkinek más a fontos és más lehetőséget lát meg az ingatlanban. Inkább arra figyeljünk oda, hogy igazat írjunk, és a fényképek minél előnyösebbek legyenek.

Ha már a hirdetésnél járunk, akkor az ingatlankereső portálokra mindenképpen töltsük fel az ingatlan hirdetésünket. Ingatlanhirdető portál sok van, így érdemes azok mellett dönteni ahol a kereső jól üzemel és maga az oldal jól átlátható. Olyan portálokra nem érdemes feltölteni ingatlanunkat, amelynek a kezelése nekünk is nehezünkre esik, ezeken a leendő vásárlók sem fogják az idejüket tölteni. Igyekezzünk olyan oldalakat keresni, amelyeknél az ingatlan feltöltése is egyszerű és átlátható, minél több releváns adatot meg tudunk adni.

Add fel hirdetésed egyszerűen és gyorsan: http://koltozzbe.hu/hirdess-nalunk/

Természetesen a Facebook, a Twitter és még a Google+ is alkalmas arra, hogy ingatlanunkat meghirdessük. A Facebook-on érdemes a Marketplace hirdetésekhez is feltölteni valamint az ingatlankereső csoportokba. Figyeljünk oda azonban arra, hogy vezessünk egy listát arról, hogy hova töltöttük fel a hirdetést, hiszen ha eladtuk az ingatlant, akkor jobb azokat törölni.

Kép forrása: Pinterest.com
hirdetés